Hele sommeren har jeg holdt skarpt udkig efter brandmænd ved Husodde, jeg synes de er smukke og holder meget af at tage billeder af dem, men jeg har kun set dem nogle få gange og kun enkeltvis eller en lille håndfuld. Det har så heldigvis været til stor glæde for dem der holder af at svømme. Men på denne dag var de der pludseligt, og det i enorme mængder. Jeg fik taget billeder med helt op til fem brandmænd på en gang. De 1,5 timer der gik inden fingrene blev for kolde og der var taget +150 billeder gik lynhurtigt.
