DM i Undervandsfoto blev denne gang afholdt på Djursland, nærmere bestemt i Ebeltoft Vig ud for Oluf Ryesvej. Vejret var helt fantastisk, faktisk det bedste i de 7 år jeg har været med. Den egentlige konkurrence blev skudt i gang lørdag kl 10:00 og inden kl 14:00 skulle vi alle have afleveret vores hukommelseskort med maksimum 150 billeder til dommeren. Selvom der var fine forhold fik jeg kun taget 132 billeder, men jeg var egentlig meget godt tilfreds med dem.
Det skulle senere vise sig at dommerne havde en lidt anden opfattelse, men sådan har det altid været; der er stor forskel på hvad dommerne de forskellige år lægger vægt på og i år var det sådan at der var en bestemt måde vidvinkelbillederne skulle tages på for at de var gode og da det ikke var sådan jeg kan lide vidvinkelbilleder nåede ingen af mine i top 10. Til gengæld fik jeg en 6. og en 8. plads i makro kategorien. Her er de to:
Og de øvrige fire billeder jeg deltog med er her:

Skriv et svar